.:: WaDi aL QuRRa' ::.

BISMILLAH... IQRA!.. AFHAM!.. AMAL!... Dunia ini adalah perlembahan yang subur dengan ilmu YANG MAHA KUASA... Jika bukan kita yang mengusahakan dan menuainya... Siapa lagi yang lebih berhak?...

Lagi Update Ringkas ~ Aktiviti

Bismillah...

Maha Suci Allah yang telah mengurniakan sebesar2 rahmatNya buat sekalian daripada kita, ucap syukur sembahkan ketaatan. Jangan pula leka ingatan kepada junjungan besar Muhammad Rasulullah, ungkaplah selawat serta salam buat baginda.

Kali ini, oleh kerana sawang2 sudah mula kelihatan, makanya ana tidak mahu digelar sebagai penternak sesawang, jadi dengan sukacitanya Wadi al Qurra' akan di update, walaupun sekadar update sedikit aktiviti yang entah apa2, namun tetap namanya update :D. Tapi perlu ana tegaskan disini, ana baru je dapat laptop, adik pinjam sebelum ni, so, itu alasan kukuh kenapa Wadi al Qurra' tak di update.

Ana tak mahu cakap banyak kali ni, asalnya nak tulis panjang2 sikit, tapi tiba2 datang satu peringatan yang mana ana masih ada homework untuk disiapkan, apakah homework itu, hanya kami dan Allah saja yg mengetahui...haha. So ana serahkan pada gambar untuk berbicara.

Main bowling dengan adik2 tanzim IU

( Gaya seorang juara ~ bukan juara longkang ok...:p )

( Barisan peserta Bowling Master ~ Yang paling mantap abg Din kite tu la...haha )

( Juara sedang menanti giliran :p )

Seterusnya ~ Bukak puasa Kat restoren DIMA ~ kat sini makanan arab je ada ok, nasik goreng cina x main la ( Ana dgr ada org pernah mintak nasik goreng cina kat sini :p )


( Sodap tu... )

( Zul Wadiqurra' n Najmudeen Tam2, senyummm )

( Zulfaz n Izzat, depa ni x sabau2 nak makan... )

3 comments:

dua tiga kucing berlari
mana nak sama si kucing belang
markah 3o bukan yang dicari
saja bagi peluang untuk korang menang

hahaha

 

to cik santun

entoh le nasik briyani ke idak, rupa cam sama tp x serupa....hehe...kami ade order satu lg sebenaunye, kabsa...time amik gambar x sampai lg...:D

to hafizuddin

ececece....konon2 bagi peluang la ye...yela2...kitorang cayeee....:p